Du är som luft,försvinner du slutar jag andas

Skolan idag var grymt bäst bara!Hade mest håltimmar så de gjorde väll de mesta.
Men spelade fotboll på dom med klassen oså,ändrat mig lite om klassen,den är betydligt bättre en jag trodde!
Men tog bussen 4 men tog fel buss så tog bussen till Horndal ;$
Så Moa´s farfar eller nått fick komma och hämta oss,hehe;)
Men drog vidare på träningen deräkt så hade inge tid emellan att blogga som jag trott.
Men på nått konstigt sätt så har jag skärt upp hela tån så 19420 plåster på den tån,stackarn :(
Men har duschat nyss och hörde att Linnea,susann och tobbe kom nu,ska ner och hälsa på dom,hoppas på fika osåvidare hehe ;)
Men efter de får de bli kolla facebook oså,men blir inte så bra med inlägg nu när skolan börjat men ska försöka bli bättre till helgen,kanske slänger in ett inlägg från mobilen nån dag?
Mubbarna i egen hög person (A)

Kommentarer
Postat av: Hemligsnopp

Varför va du ledsen i skolan?

2011-08-18 @ 21:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0