Den som går och väntar på svårigheter får genomlida dem två gånger

Var väll bra i skolan i think?
Inte nån bra klass alls,men aja får ju träffa andra på håltimmarna osåvidare!
Bra schema ocksåför den delen tkr jag.Men drog hem på cykel,fett trögt att cykla så tar bussen imorn?
Kallt vare också men sen vartte kovarmt och då hade man ju svarta lång byxer och svart munktröjja,så inte så passande!;o
Men Maja och jag drog ner på stanoch käka kinafood!:D
Men hon drog hem till sig för att hämta fotbollsgrejjerna och Onepiecen!
Linne kommer snart också?Drar på fotbollsmatch bortta,vart vet jag inte?
Haha tycks inte veta mycket nu för tiden ;$
Men nu ska jag slå igång spotify och redigera lite bilder osåvidare.
Digge kepa (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0